lördag 2 juni 2012

surt efter.. eller att få betala hela notan..

Det är så att JAG har ju huset kvar-hipphipphurra- och det är jag som står för fiolerna just nu och sen ett bra tag tillbaka.. betalar räkningar och elavgifter, sophämtning och gud vet vad samt att jag ska börja betala av på pengar jag fick låna (andra la ut) för att hålla huset flytande när det var som värst under katastrof-åren...

Jag har föreslagit Xet att åka över till golddiggern och hämta tillbaka lite av guldkantpåtillvarorngrejor han öst på där för dyra pengar så kan han sen sälja det på blocket så kanske han oxå kan hjälpa till lite med kostnader....vore på tiden :/

Den här veckan ska jag försöka ta mig upp för jag saknar ihjäl mig efter mitt eget hem, mitt eget utrymme...jag bor skitbra här i Uttran , men ack så litet och trångt med två stora hundar... men mitt riktiga hem och mina saker är där uppe i huset, det är för att kunna komma dit så ofta som det är möjligt som gör att jag jobbar som en dåre... med både jobb och körkort... det är dit min längtan går...hela tiden!